Höst Open 2021

Velkommen til Höst-Open 2021

Christansø torsdag og fredag den 29. oktober - Bysprint
Oplysninger om sprinten

Gudhjem fredag den 29. oktober - Bysprint
Oplysninger om ekstra sprinten

Hammeren lørdag den 30. oktober - 1. etape
Oplysninger om 1. etape

Bolsterbjerg søndag den 31. oktober  - 2. etape
Oplysninger om 2. etape

Eller hent vores flyer!

 

Tilmelding

  • Deltagere der er medlem af danske klubber kan tilmelde sig via O-service.
  • Alle andre deltagere kan tilmelde sig i Viking Atletiks webshop.
  • Ved større samlede grupper eller fælles klubtilmeldinger kontakt stævnesekretæren for tilmeldingsark.

Al tilmelding er bindende og startgebyrer refunderes ikke ved framelding. Aflyses eventet grundet force majeure, bliver startretten overført til året efter. 

Transport til Christiansø
I anledning af Höst-Open har Christiansøfarten indsat fem ekstra afgange (t/r) på ruten Gudhjem-Christiansø torsdag den 28. oktober og fredag den 29. oktober. Der vil være afgang fra Gudhjem torsdag kl 15.00, fredag kl. 8.00, 10.00, 12.30 og 15.00, og retur fra Christiansø henholdsvis torsdag kl. 18.00, og fredag kl. 11.10, 13.45, 16.15, og 18.30. Prisen er DKK 200 for voksne (fyldt 16 år), og DKK 110 for børn. 

OBS! (10. september). Da de oprindeligt planlagte afgange fredag er så godt som udsolgt er der nu åbnet for, at der også kan løbes sprint på Christiansø om torsdagen. Der bliver afgang fra Gudhjem torsdag kl. 15.00 og retur kl. 18.00. Der er også åbnet for en alternativ sprint i Gudhjem hvis ikke du nåede at få billet til Christiansø. 

OBS! (9. september). Alle afgange fredag er nu så godt som udsolgt. Fordi færgebilletterne kan bestilles/afbestilles kan det forekommer at der er ledige billetter. Kig på Christiansøfartens hjemmeside hvis du vil se om der er blevet noget ledigt. Hvis ikke man har bestilt/købt en færgebillet til Christiansø er det ikke muligt at deltage i sprinten selvom man tilmelder sig.

OBS! (3. september). Der er nu næsten udsolgt på alle afgange. Bemærk, at det ser ud som om der er ledige pladser 12.30. Disse vil dog ikke kunne bestilles, da der ikke er plads på hjemturen kl. 16.30 idet der er reserveret pladser til løbsarrangørerne.

OBS! (3. september). Der er nu kun ledige billetter tilbage på den ekstra afgang kl 08.00 (retur kl 11.10). Alle andre afgange er udsolgt. Når man ser på bestillingen hos Christiansøfarten ser det ud som om der er ledige pladser på 12.30, men da der er udsolgt på returen kl. 16.30 er det desværre ikke muligt at booke de sidste ledige pladser kl. 12.30.

Deltagerne skal selv sørge for at købe billet hos Christiansøfarten.

Kontrolsystem
Höst-Open anvender SportIdent som kontrolsystem (ikke berøringsfri).
Husk at oplyse briknummer ved tilmelding.

Klasser og banelængder
Klik her for klasser

Deltagerafgift
Sprint 

  • D/H10-16, DKK 75
  • D/H17-90, DKK 120

Etape 1 og Etape 2 samlet

  • D/H10-16, DKK 150
  • D/H17-90, DKK 240

Åbne baner (per dag) 

  • Open 1-4, DKK 115
  • Open 5, DKK 80

Leje SportIdent brik, DKK 20 per dag

Tilmeldingsfrist 15. oktober.
Pris ved eftertilmelding er 2x ordinær pris.

Postbeskrivelser
Løbskortene er forsynet med postbeskrivelser med IOF symboler.
Der vil også være løse postbeskrivelser.

Kort
Kortet over Hammeren revideres i 2021 efter ISOM 2017-2 kortnormen. Ækvidistance 5 m.
Kortmålestok er 1:5.000 for D/H 45+ og Open 2; og 1:7.500 for øvrige klasser.

Kortet over Bolsterbjerg revideres i 2021 efter ISOM 2017-2 kortnormen. Ækvidistance 5 m.
Kortmålestok er 1:7.500 for D/H 45+ og Open 2; og 1:10:000 for øvrige klasser.

Præmier for de 2 Höst-Open etaper
Der uddeles de sædvanlige Höst-Open-præmier. 

Resultater
Der vil være live resultater via hjemmesiden under løbene. Etape og de samlede resultater vil blive offentliggjort på vores hjemmeside. 

GPS
Kort og baner kommer på O-track umiddelbart efter kl. 17.00. Her kan GPS-spor uploades.

Service på stævnepladserne
Vi håber at kunne etablere rigtige stævnepladser som vi plejer, men tiden må vise om vi får lov aht Corona/Covid-19.

Omklædning og bad
Kommer senere

Deltagerliste
Deltagerlister offentliggøres på hjemmesiden den 19. oktober.

Startlister
Startlister offentliggøres på hjemmesiden mandag den 25. oktober
Opdaterende lister med eftertilmeldinger onsdag den 27. oktober

Stævneorganisation
Stævnekontrollant - Erik Sjøberg, Viking Orientering
Dommer - Jens Peter Rasmussen, BVI
Stævneleder - Lars Wichmann, Viking Orientering

Kontaktoplysninger
Stævnesekretær
Camilla Damkilde Christensen
info1@host-open.dk 
(+45) 2425 6949

 

Del denne side